Hoppa till innehåll

Runescape


Kakanrott
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjosan allehopp....

 

Jag e en väldigt gammal rs spelare

ja började spela när ja va 10 å tog en paus när ja va 11.5 år hehe låter lite konstigt men aja skit samma

 

 

Min tråkiga berättelse om min RS gubbe:

 

Ja började spela å lärde mig allt sätt snabbt

det ja gillade mest va å fiska på ön Karamja (vet inte om det heter så längre)

ja brukade ha nån kompis som spelade me mig :P asså en IRL kompis som satt å tryckte me musen :P medans ja satt å chattade :P ja uppnådde fishing lvl nånstans mellan 50-60 men ja vet itne säkert för min kompis har spelat på min gubbe

 

när jag hade klarat alla Quests va ja lvl 39 (tro det eller ej)

när ja hade sammlat ihopp alla rune saker så va det halloween då va ja 11 år

nästa morgon så kom ja inte in på min gubbe för det stog nånting me wrong password eller nått.... aja sen nästa dag gick ja in å testade logga in på min gubbe

då va allt precis allt borta...... (tänkt dig full rune + några hundra tusen)

sen efter ett halv år hade ja redan sammlat ihopp allt igen.... då va ja 11.5 år

när ja började spela igen då blev ja riktigt lessen... då va allt borta igen.....

 

jag fortsatte spela en månad efter det där förskräckliga händelserna....

men då tröttnade jag på å börja om å om igen då slutade jag å mitt kännda namn glömdes bort å typ alla mina polare slutade å mina guild medlemar gick andra vägar....

 

För 3 månader hörde ja att det va några som snackade om mitt kännda namn på rs i SKOLAN... då blev ja verkligen nyfiken.... (då va ja 13.5 år gammal)

 

då beslöt ja mig å sätta upp en annnons på skolan om nån kännde igen min guild på rs å det va typ bara 3 stycken spelare från rs som gick i min skola......

å bla bla bla bla vi började snacka... å lite till

 

dagarna gick å så började ja drömma bort mig när ja satt å pratade om rs vi lunchen på skolan..... det va då ja märkte att jag hade blivit kär i en tjej som alltid satt ett bord ifrån mig....

då gav ja bort min gubbe till den första som frågade mig om nån kunde få min gubbe...

 

min gubbe blev Combat lvl 50 men ja vet inte vilken lvl han har nu för ja gav ju bort min gubbe.....

 

 

det slutade lyckligt iaf för mig

hehe

 

 

ni får skriva va ni tycker om min berättelse

 

 

hehe glömt å nämna namet på gubben :P aja han heter Da_Micro

fråga inte varför ja tog det namnet

ja tror ingen känner igen mitt namn längre

 

Fick en bild på min gubbes stats igår å här e den

post-19-1099692199_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 941
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

dom som inte är member kan inte gå där members kan gå

men jag mena liksom om jag skulle bli member och skulle gå in på ett ställe där bara members får gå och sen är jag kvar där när min member tid är slut vad händer då? sparkas jag ut eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjosan allehopp....

 

Jag e en väldigt gammal rs spelare

ja började spela när ja va 10 å tog en paus när ja va 11.5 år hehe låter lite konstigt men aja skit samma

 

 

Min tråkiga berättelse om min RS gubbe:

 

Ja började spela å lärde mig allt sätt snabbt

det ja gillade mest va å fiska på ön Karamja (vet inte om det heter så längre)

ja brukade ha nån kompis som spelade me mig :P asså en IRL kompis som satt å tryckte me musen :P medans ja satt å chattade :P ja uppnådde fishing lvl nånstans mellan 50-60 men ja vet itne säkert för min kompis har spelat på min gubbe

 

när jag hade klarat alla Quests va ja lvl 39 (tro det eller ej)

när ja hade sammlat ihopp alla rune saker så va det halloween då va ja 11 år

nästa morgon så kom ja inte in på min gubbe för det stog nånting me wrong password eller nått.... aja sen nästa dag gick ja in å testade logga in på min gubbe

då va allt precis allt borta...... (tänkt dig full rune + några hundra tusen)

sen efter ett halv år hade ja redan sammlat ihopp allt igen.... då va ja 11.5 år

när ja började spela igen då blev ja riktigt lessen... då va allt borta igen.....

 

jag fortsatte spela en månad efter det där förskräckliga händelserna....

men då tröttnade jag på å börja om å om igen då slutade jag å mitt kännda namn glömdes bort å typ alla mina polare slutade å mina guild medlemar gick andra vägar....

 

För 3 månader hörde ja att det va några som snackade om mitt kännda namn på rs i SKOLAN... då blev ja verkligen nyfiken.... (då va ja 13.5 år gammal)

 

då beslöt ja mig å sätta upp en annnons på skolan om nån kännde igen min guild på rs å det va typ bara 3 stycken spelare från rs som gick i min skola......

å bla bla bla bla vi började snacka... å lite till

 

dagarna gick å så började ja drömma bort mig när ja satt å pratade om rs vi lunchen på skolan..... det va då ja märkte att jag hade blivit kär i en tjej som alltid satt ett bord ifrån mig....

då gav ja bort min gubbe till den första som frågade mig om nån kunde få min gubbe...

 

min gubbe blev Combat lvl 50 men ja vet inte vilken lvl han har nu för ja gav ju bort min gubbe.....

 

 

det slutade lyckligt iaf för mig

hehe

 

 

ni får skriva va ni tycker om min berättelse

 

 

hehe glömt å nämna namet på gubben :P aja han heter Da_Micro

fråga inte varför ja tog det namnet

ja tror ingen känner igen mitt namn längre

 

Fick en bild på min gubbes stats igår å här e den

grymma stats sånna skulle jag vilja ha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...