*MiH*Puma Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 (redigerat) ok, vart åker du?! om typ 700 xp har jag attack lvl 60!! :lol: B) Edit: Attack lvl 60 nu!! om nån säljer dragon ammy och rune kite så köper jag.. kakanrott köper du runes? hur mycket e blood runes värda each? Redigerat 19 Februari 2004 av Puma_Thiman_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 aså när man börjar i ett rum hur kommer man ur det det dtog att jag skulle läsa en gide eller hur det nu stavas i så fall var är den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 om, du just har börjat så ska du prata med 1 av npsc (data gubbar) so kommer det ljus blåa meningar upp i vänstra hörnet så tryck och läs dej fram.. :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 hur kommer jag in i nästa rum när jag är hos kockarna då jag trycker på use när jag tryckte på kötet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 tryck use som du gjorde på meat sen när du har gjort det klicka på spisen (stove) då står det där uppe i vänstra hörnet igen, Use meat with stove eller så är det range. köttet kan brännas (burnt meat) då pratar du bara med kocken igen så får du en ny kött bit! fråga i fall du behöver mer hjälp.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 vart är bästa stället att hitta law runes på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Ice warriors lvl 57 och pirates lvl 27 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 det kostar ju att bli en member :angry: jag kan ju bara köra på free game med min gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 hjälp jag är ingstängd i ett spök hus på free game hhjjäälppppp jag vill uuuttttttttt :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 (redigerat) det finns en bakdörr du hittar den om du letar noga (så dyrt är det inte att bli member själv är jag det) :lol: Redigerat 24 Februari 2004 av 3345 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 där du är instängd heter nog Draynor Manor...... utgången finns nära trappan som leder neråt till källarn, vid dörren ut finns det oxå en bucket shearer och en spade :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Kostar det att vara medlem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg