*MiH*Puma Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag hade 39 i strength tror jag! i hits vet jag ej... du på rs2 har du sakerna du har på rs1 för ett tag skit kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) ok. är du säker på att du hade så lite str för det? Redigerat 3 Mars 2004 av 3345 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 ja! men jag använde Stre pots och hade rune battle axe! och full addy i armour! och 1 Tuna och resten trout o salmon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) ok då behover jag typ 1k och 4 herblaw till. 0 fishing lvl till :) Redigerat 3 Mars 2004 av 3345 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 vad ska du ha fishing lvl till? det behöver du till hero quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) vet men jag orkar inte fiska mer tuna. vad kan man använda för vapen utom rune battle axe? jag har ju r2h (till dragon slayer asså) Redigerat 4 Mars 2004 av 3345 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 hmm vet nån när rs2 kommer till free har väntat sen november lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 3345: du borde byta ditt r2h mot en Rune battle, du kan använda Rune SHort Rune long Rune mace och Rune battle! Link45: vad jag har läst så ska det komma ut för alla nu i början i Mars, vad jag har läst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coola Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 när ja ska börja spela så när ja har valt free game så blir bilden helt grå så ja kan inte komma in :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 det tar ett tag iunnna den laddat färdigt ...d det brukar ibland ta 1-3 min för mig... (IBLAND) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 coola: har du Java läsare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 puma på vägen till green dragon finns det skeleton lesser och nåt mer. kna du föja med då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg