Spliffor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 När man har klarat det med hönorna stor det go to main land yes no man måste trycka på ja och hur kommer man tillbaka dit SVARA :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_da_King Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Hur Går man upp i level fattar inte?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 När man har klarat det med hönorna stor det go to main land yes no man måste trycka på ja och hur kommer man tillbaka dit SVARA snälla svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 När man har klarat det med hönorna stor det go to main land yes no man måste trycka på ja och hur kommer man tillbaka dit SVARA snälla svara Du kan inte komma tillbaka! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ja gilla inte att det e ganska långt mellan mine ställenrna, bankerna och funraces! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jaha tycker du att du hade otur med munkarna kolla detta då det var en som lura mig på full rune och några lobbs han var på level 49 och jag 53 vi var på level 3 i wildy han sa wanna team againsta guy in lvl 10? (han hadde inget på sig)(jag hadde full rune) ja sa sure sen när vi kom upp i 10 så sa han attack me ja ba why? so they wanna attack us... ja okej och sen så hadde han addy full och jag hadde rune full och då kom det 2 52or nerifrån o börja slå på mig oxå jag flydde och åt lobsters och använde den bästa defence prayern men dog med full rune och nåra lobsters.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 kan icke members ha dragon grejjer nu för tiden? för jag vill ha Dragon Axe igen :D hur mycket kostar en rune scimitar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Förut kunde dom det men inte nu längre och rune scimmy priset stiger hela tiden för dom blir bättre....nu ligger den på 40k tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Förut kunde dom det men inte nu längre och rune scimmy priset stiger hela tiden för dom blir bättre....nu ligger den på 40k tror jag Priser kan aldrig gå upp! Ner kan dom gå men inte upp! Det skulle va om det kom en gubbe ner och åt upp alla rune scimmys i hela världen!Dom är 25000-45000.. Det finns massor med såna sidor... Dom kan inte bli bättre... Det finns kanske inte särskilt många som smider Rune scimitars hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag heter Active95 där men har inte varit inne på så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ja skulle vilja ha dragon sword eller dragon axe men ja e varken me i legend guild eller har gjort lost city questet :( såå himmla jobbigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 För att få Dragon sword måste du göra Lost city och ha 60 i Attack! för dragon axe så måste du va medlem i Hero Guild och ha 60 i Attack.. vet inte om jag ska bli member igen.... men om jag blir det e det ju bara o köpa dragon axe :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg