Gäst Soffan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Värsta Akira style! ville bara säga att boken inte är så ny det är bara en bok och snart så kommer det en ny manga av Akira som heter Sandland ska köpa den direkt! det var inte så kul eftersom kajika blev så stark på en gång liksom trycka in än grym handling i en lite pocket......futtigt! i love akiras verk så jag ger den 7/10 YES! Hoppas den blir lik Dragonball.... Fast inte för mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 nej , DB är bättre en Kajika tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 one piece är bättre en kajika=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag håler på med OP.. Och i slutet stog nåt om Kajika..Tror jag ska köpa den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 (redigerat) hur billit hittar ni den för jag har hittat den för 90kr jag har inte köpt den och: one pice är botten DB toppen Redigerat 5 Maj 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag tycker att Akira ritar lite väl mycket DB style i kajika elle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Den e skit bra!Slutet är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jag tycker att Akira ritar lite väl mycket DB style i kajika elle Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 (Kanji @ 06/05-2004 19:50:39) jag tycker att Akira ritar lite väl mycket DB style i kajika elle Håller med jooo men det är väll lite bra=) deras tekniker är lite sura tycker jag......=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.