*Sundolang* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Finns det något fusk till Super Mari Sunshine ;) ;) >Eller vet någon hur man klarar banan vid vattnet . Ni vet banan som ser ut som ett spel. Man ska hoppa på en studsmatta. Snälla hjälp mig! :D :D :D
Gamer 1 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Nej, det finns inga fusk till sunshine.... jag tror inte det iaf...
sadsack Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Ja har spelet men nåra fusk känner ja inte till...
Gamer 1 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Du kan annars gå in på någon fusksida som typ cheatplanet.com..... Men jag kan nästan slå vad om att det inte finns några fusk...
KazeN Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 du kan säga vilken bana och episod så kan jag hjälpa dig men inte annars!
sadsack Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Vi behöver inte hjälp, vi bara undrar om de finns nå fusk, Kazen...
KazeN Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Vi behöver inte hjälp, vi bara undrar om de finns nå fusk, Kazen... han skrev >Eller vet någon hur man klarar banan vid vattnet . så jag antog att han behöver hjälp så jag kunde hjälpa <_<
*Sundolang* Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Jag vill ha hjälp hur man kalar en bana med röda mynt. Man hoppar studsmatta och sen så ska man hamna i ett hål det är omöjligt!
Rekommendera inlägg