pastorekan Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 snälla hjälp mig hur f*n fintar man,, har hört at det finns olika kominationer man kan trycka med olika lag o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag har ändrat kontroller i options gå in på controlls och kolla på kontrollerna hur de är det brukar vara typ R1 eller L1 eller R2 eller L2 tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svensson Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Du fintar med din högra analoga spak.... Även den vänstra är någon slags fint, men rekomederar högra. Lycka till! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Stå stilla och håll inne R2 och snurra med R3 så gör han riktigt fina finter!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 den högra analog spaken! på playstation 2 i allafall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Håll nere L2 så du går sen lek med höger analog. Eller R2 för sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Stå stilla och håll inne R2 och snurra med R3 så gör han riktigt fina finter!!!! det finns väl inte någon R3 knapp :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg