ullbergan Skrivet 11 November 2003 Rapport Skrivet 11 November 2003 jag är i level 1 hur köper man vapen och var krigareb heter linpppan Citera
DeadAngel Skrivet 11 November 2003 Rapport Skrivet 11 November 2003 Det är jättekul! min gubbe heter DonutDNemo Citera
MahL Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Skrivet 12 November 2003 Arlong:a vad heter ditt account för det är det man söker på. Mitt heter MaNNaN och jag e lvl 42 Ullandberg: Du kan köpa vapen billigare på markanaden annars så kan du gå in på wepon shop och köpa där =) Citera
Klinker Skrivet 18 November 2003 Rapport Skrivet 18 November 2003 RPGbattle e ju as lätt man kommer ju upp till lvl 99 på en dag om man spelar ett tag jag tycker att det e för lätte monster och när man kommer upp till lvl 99 så kan man ju köpa HP, MP, ST och SP så då blir man ju as bra Citera
MahL Skrivet 18 November 2003 Författare Rapport Skrivet 18 November 2003 Jo jag vet men d e ju då d börjar att bli kul så att man bara inte får exp och lite GP när man spelar men d e ju syn att man inte kan utmana varandra lr? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.