Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Nej man kan nog inte få det om man inte har internet Moddy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Såg på nyheterna , det heter Sasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 (redigerat) men om man är smart så har man brandväg och uppdaterar windows så kan man klara sig Redigerat 4 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Hela min skola har drabbats av det där viruset..(datorerna i skolan) Om du inte visste det Shassen så räcker det inte med brandvägg nöt.. Det heter Isass lr nått efter typ 2 minuter inne på datorn kommer det upp någon ruta trycker man på ok så kommer en nedräknare upp sen stängs datorn av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 (redigerat) Läs alla inlägg innan du postar omega , jag skrev ju att det hette Sasser . Redigerat 4 Maj 2004 av Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 jepp,sasser heter det ! vi fick det på xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Läs alla inlägg innan du postar omega , jag skrev ju att det hette Sasser . Men på datorena i skolan heter det Isass iaf... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 kanske är nått annat omega? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Hela min skola har drabbats av det där viruset..(datorerna i skolan) Om du inte visste det Shassen så räcker det inte med brandvägg nöt.. Det heter Isass lr nått efter typ 2 minuter inne på datorn kommer det upp någon ruta trycker man på ok så kommer en nedräknare upp sen stängs datorn av.. Så hände med min kusins dator med man kan stänga av den dära tid rutan om man trycker på start>kör och skriver shutdown -a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 kanske är nått annat omega? Det kanske heter sasser, men det står isass iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 ok kanske ett annat namn för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Ok , på nyheterna sa de att den byter namn på filer och sånt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.