Kokosboll Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 När man ska få en pokemon att utvecklas genom kärlek, har ni några bra tips hur man ska göra? :rolleyes: (T.ex. Eevee-Espeon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag fattar inte vad du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 att inte låta den bli uttslagen,inte ge några bitter saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 hur många gånger måste man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 minst 1 gång om dan brukar jag göra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jag brukar träna den, göra så den aldrig faintar, ge den saker (carbos, protein m.m) och klippa den;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 hur då klippa syns det nån skilnad eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Nej men den blir glad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 vilket pokemon pratar ni om? 600 INLÄGG!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag klipper min 114 gånger då Utvecklas den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 hur menar ni medutvecklas genom kärlek??? :blink: Fattar inte. Och var kan man klippa sin pokemon ;). Vilket spel menar ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag brukar klippa den, träna den, den får inte bli fainted, jag ger den bra saker och den får hålla i en sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg