Vad händer om någon går in på ens extralänk?mmm... och så försöker jag få mina kompisar att gå in på min extra länk :=
Varningar
I ett fall där man är 2 person på en dator så blir ju en användare avstängd samt datorn. Dvs kan den andra personen använda sitt konto men då från en annan dator.Kan man inte änns gå in på sidan?
åhh!!
Hoppas jag inte blir avstängd :(
Men om man tänker på orson och orson jr,dem e ju inne på samma dator..bilir båda avstängda då?
Okej,tack,jag förstår. =)
jag fattar inte riktigt.. har man 5/5 varningar så kan man inte gå in på sidan på sin data. men man kan logga in på sin account på en annan data eller vadå?
Man kan nog vara inne på en annan dator,men inte med sin account
jaha! jo men då fattar jag det var väl inte så kånstigt då ;)
Hur får man varningar?
Skriver onödiga inlägg t ex.
och läs innan
Poäng köper man saker i affären för!Ja, jag försöker att inte få varningar men jag har ju inte varit medlem på sidan så länge heller. Och om nån vill ha en kompis så är jag frivillig! Vad har man egentligen poängen till?
Men orson var ju bara avstängd i 2 veckor ?(admin @ 08/05-2004 20:26:52)Kan man inte änns gå in på sidan?
åhh!!
Men om man tänker på orson och orson jr,dem e ju inne på samma dator..bilir båda avstängda då?
I ett fall där man är 2 person på en dator så blir ju en användare avstängd samt datorn. Dvs kan den andra personen använda sitt konto men då från en annan dator.
Men det var inte därför, det var ett datrproblem sopm dom hade... ;)
det e väll tråkigt med varningar :(KAN MAN ?!?!?!? YES YES YES ! jag trodde jag aldrig mer kunde komma in på denna sida ifall jag får 1 varning till :lol:
mm jag kanske fick varningar för attjag skerv 2x på strecken
Men du har ju inga... :S.. Har du en annan användare lr?
Vi är inte inne på samma datorKan man inte änns gå in på sidan?
åhh!!
hoppas att jag inte blir avstängd... :(