Moody Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag går i 5:an men jag har fått 6:ans mattebok :) Och då undrar jag är det någon mer än jag som har det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nepp men jag tror vi hade det förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag gjprde nyss klart vår 5B bok. Gör 6A nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Talriket? Jag har Talriket 6a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nepp. Boiners Matteboken 6A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Det vet inte jag vad det är ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag och 3 andra i min klass har 2 olika matteböcker. Vi har Matte Mosaik 3B , Matematik 3B . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Ja :) som i min klass jag har 6a och alla andra 5b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Vi har Alma böckerna. De är svintråkiga! Jag går i femman och har varit i 6:ans mattebok länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Låter inte roligt... Kna du inte få något svårare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Vi har Mattestegen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Är Mattestegen bra? Jag tycker Talriket är bra! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.