Gäst Soffan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag går i 7:an och har Mattedirekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag går i 7:an och har Mattedirekt! Jag också, men det diskuteras om vi ska byta mattebok då alla i klassen tycker att talen är lite väl lätta. Själv tycker jag att matte-stegen var svårare isåfall som man hade i mellanstadiet. Och själv behöver jag verkligen en ny mattebok, då jag redan har räknat ut alla böckerna i "Matte-dirrekt" serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Vi har te.x 1:a 1:b 2:a 2:b också vidare jag har matteboken 3:b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Vi har Alma böckerna. De är svintråkiga! Jag går i femman och har varit i 6:ans mattebok länge! jag har ochså alma jag har gjort ut 2 alma böcker så jag slipper matten i rästen av terminen sa fröken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag går i 5:an men jag har fått 6:ans mattebok :) Och då undrar jag är det någon mer än jag som har det så? När jag gick i fyran hade jag sexans mattebok. Jag går i sexan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag har Matte Mosaik 5b men en kille som går i 2,an kom till och frågade om vi hadde 5a .... För han är as duktig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 vi har talriket 4b typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Mattestegen B höst tror jag... Eller kanske annan.. Kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Mattestegen B höst tror jag... Eller kanske annan.. Kommer inte ihåg Den hade jag och 2 i min klass också.men nu har vi tre 6:ans matte bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag har matteboken Y röd års. 8 men jag går i sjuan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.