(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 det är lungt det ebara at forsätta med denna tråd istålet för att låsa den men du sega mega drive är ett tv-spel som sega har gjort om du vill se bilder så säg bara till
Ozoon Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 sonicmaster> du verkar göra allt för att få lite inlägg, om du hänvisar han till en tråd behöver du inte skriva mer här.!
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 men läs vad jag skrev inan tror du jag bryr mig om inlägg ellr jag är medlem hära för skojs skull och hjälpa folk med spel och själv få hjäklp och myvcket mer inte flör inlägg om du troro det
Gäst feeling2bad Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Vad är Sega Mega Drive? sega mega drive är världens bästa spel konsoll, med spel som tex. sonic,nhl,shining force mm.mm.
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 host...... jag som trode det var gamecube
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 *host, då trodde du fel! Megadrive är nog den bästa konsollen genom tiderna.
Rekommendera inlägg