Simme Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 altså alla som har kört majoras mask hur kan man klara hela spelet på tre timmar eller gör man på nåt sätt så man hinner en dån jag har spelatt song of timme men då hadde jag bara 2 minuter kvar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Vad menar dU?... När man spelar song of time så åker man tillbaka till första dan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 song of timme baklänges mena jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 man har 3 dagar på sig. men när man spelar song of time så åker man tillbaks till frösta dan. om man spelar song of time baklänges är ju bara ett litet fusk så att tiden går hälften så snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 ja men om man räknar så blir tre dagar i zelda tre timmar i värkligheten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 ja men om man räknar så blir tre dagar i zelda tre timmar i värkligheten ja, men man ska ju inte klara hela spelet på 3 timmar. när man åker tillbaks till första dan så börjar ju tiden om från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 (redigerat) men hur många gånger ska man åka tillbaka i tiden då å föresten när man åker tillbaka i tiden så känner man ingen............. ???????fattar inte????????????? Redigerat 4 Maj 2004 av Simme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 man har 3 dagar på sig. men när man spelar song of time så åker man tillbaks till frösta dan. om man spelar song of time baklänges är ju bara ett litet fusk så att tiden går hälften så snabbt. Det är väll inget fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 eh ja fattar jag har nu tre masker och är i full gång med spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 man har gjort zelda mm på tid för at man inte ska kunna slappna av nån minut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 man har gjort zelda mm på tid för at man inte ska kunna slappna av nån minut och så man inte ska kunna smyga in på gamefaqs för att kolla hur man ska göra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 det är ju bara att pausa...sen smyga in och kika på gamefaqs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg