Backspace Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Vad gör man på Anteckningar? Kan man skriva en massa saker och sen kan nån gå in och kolla på dom? :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Precis så ja =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 var hittar man anteckningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Precis så ja =) Men i så fall1 Var hittar man andras antecknngar! :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Varför vill DU ha tillgång till andras anteckningar... :?: Ponera att du klickar dig in på forumet, du ska göra några grejer, men är rädd att du glömmer bort det (händer ibland), gå då in i anteckningar, skriv ner sakerna du ska göra, te x. * Spamma mig till en varning * Köpa nåt i affären * skriva ett inlägg. Eller så kan du kanske skriva ner ett skojigt inlägg? Aja,, iaf så jag använder det till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 och jag tror inte att admin menade att man kunde kolla andras anteckningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag tycker inte att man behöver anteckningar så ofta... :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 nä anteckningar e onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 nej för där kan man skriva upp tex om nån har lånat poäng och ska lämna tillbaka dom tex nästa vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 men om man itte lånar poäng då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Eller om man skriver onödiga inlägg kan man ju antecka dem, så ni vet vad ni ska, och inte ka skriva i framtiden....... Så ni kan anteckna nu. Låser tråden, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg