Backspace Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 Vad gör man på Anteckningar? Kan man skriva en massa saker och sen kan nån gå in och kolla på dom? :frown:
Backspace Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Skrivet 4 November 2003 Precis så ja =) Men i så fall1 Var hittar man andras antecknngar! :|
Dannie Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 Varför vill DU ha tillgång till andras anteckningar... :?: Ponera att du klickar dig in på forumet, du ska göra några grejer, men är rädd att du glömmer bort det (händer ibland), gå då in i anteckningar, skriv ner sakerna du ska göra, te x. * Spamma mig till en varning * Köpa nåt i affären * skriva ett inlägg. Eller så kan du kanske skriva ner ett skojigt inlägg? Aja,, iaf så jag använder det till.
Ozoon Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 och jag tror inte att admin menade att man kunde kolla andras anteckningar.
Joe Cool Skrivet 5 November 2003 Rapport Skrivet 5 November 2003 Jag tycker inte att man behöver anteckningar så ofta... :mrgreen:
sboy2 Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 nej för där kan man skriva upp tex om nån har lånat poäng och ska lämna tillbaka dom tex nästa vecka
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 men om man itte lånar poäng då :P
Dannie Skrivet 7 November 2003 Rapport Skrivet 7 November 2003 Eller om man skriver onödiga inlägg kan man ju antecka dem, så ni vet vad ni ska, och inte ka skriva i framtiden....... Så ni kan anteckna nu. Låser tråden,
Rekommendera inlägg