tor Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Hur f*n ska man kunna klara tionde alldså sista banan på alierade på airfix dogfighter. Det är ju helt omöjligt dom skuter nerr en med laser å kanoner å så flyger man bara in i skotten å blir nerskuten efter tio sekunder!!!!!!! :angry: Har ni klarat det? :huh: (omöjligt) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Ehmm... vad är det för spel :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tor Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Man flyger runt i ett hus me moddellflygplan från andra världskriget! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jag hade bara demot............ prova flyga en omväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 har inte kommit så långt, men om banan finns så GÅR den att klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag har klarat det förlänge sedan :cool: men jag kommer inte i håg hur :wacko: anars kan du ju fuska :visslar: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja det skulle just passa här eller hur på vissa forum är det för bjudet att skriva om fusk. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Jag har klarat det förlänge sedan :cool: men jag kommer inte i håg hur :wacko: anars kan du ju fuska :visslar: :D Hey! Du klarade d nyss... Miglot af eraon:Vad menar du? Det är ett fusk och spel forum... Redigerat 28 Februari 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 jag klara int heller den där banan, den är omöjlig fast jag har hittat ett fusk där man kan bli odödlig skriv :hybris=odödlig eller så skriver du :hefaistos så får du alla vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 vill du inte fuska så kan du använda det tåligaste planet(öven det långsamaste)....så klara jag de..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) Själv klarade jag det med fusk. :) Redigerat 25 Juli 2007 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.