FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 ok är den kammal eller Joo... Ganska..Orkar inte leta upp den just nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Väldigt lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) snälla skratta inte åt mig men jag sitter fast i rummet :( jag vet inte vad jag ska göra för jag kommer inte ut Redigerat 10 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 För er som har klarat 1:an prova 2:an http://www.fasco-cs.com/works/viridian/index_e.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Det är ju bara svart efter texten! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Det finns en vit knapp man ska trycka på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.29 Server at www.fasco-cs.com Port 80 Så står det på mej, när jag går in på sidan nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Det är bara för det är så många som är på den sidan tryck på f5 ett par ggr så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Funkar nu, men du kan läsa i den andra tråden.. Vad f*n ska man göra nu? Kan gissa att kombinationen är de knesiska tecknena, och det är siffror! :) Eller jag vet ej.,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) Vad är koden!?!?!? Redigerat 10 Maj 2004 av Brasken-Fnask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag har läst att koden byts varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) !!!!!!!!! :o Hur ska man då klara det :angry: Redigerat 11 Maj 2004 av Brasken-Fnask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.