Shadowbeing Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) Har 3 kontroller så man kan spela 3 och i lag å så det är jätte roligt! :D Det rekomenderar spelet jag till alla som inte vet vad de ska köpa för spel! :D Vad trevligt. Själv så har man 6 handcontroller. Synd nog så funkar bara 5 av dem....Har redan varvat Mariokart Double Dash ett antal gånger. Det var som roligast när man var nybörjare... För då var man inte så värst bra. Redigerat 9 Maj 2004 av Jonte The Winner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 javisst det är as roligt men om man är trogen gamecube spelare ( som jag ) så klarar man ut det på typ 3dar !!!!!!!1 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 hehe skaffa det för skit länge sen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloody Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Mina faffo gubar är baby mario och waluigi jag har kanon bilen och har varvat har parad bilen med king boo och pety pirana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag brukar va antingen toad och diddy eller mini bowser och troopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 men spelet e roligast om man kör minst 2... när gamecubet styr om man bara kör en... så kommmer man ju sist nästan varje gång... min kompis mormor kör ju fortare och bättre :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloody Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 haha jag kör ihop med min bror victor vi kommer altid etta inte för att skryta men det är sant o.k så har det vissa begrensningar för jag komm te.x: inte etta på mirorr svårt det är men roligt. ( svårt det är skulle yoda sagt) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag älskar också mario kart spelen å DD verkar bra :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 det är kul om man spelar med en kompis.. annars e det inte så jätte kul :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Mk: DD är skit kul någon som haft alla gubbar? har jag haft! Någon som haft guldbilen? det har jag haft! den är seg inte bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag fick alla gubbar alla bilar en dag efter jag köpte det så :P intee för att skryta men det är ett väldigt roligt men lätt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Det är så kul så jag sprängs :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg