Skyliner Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Vad Tycker Ni Om Hitman : Contracts? Själv Tycker Jag Att Det Är Ganska Bra... Men Lite Väl Lite Ammo På Första Banan.. Jag Behöver MYCKET Mer! (aamoslösare) Har Ärligt Inte Klarat Först Banan :lol: Citera
Offline Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Det är helt ok, men det finns roligare spel..... Själv är jag ammo-sparare (jag gillar precision). inte första banan? hehe har klarat HELA spelet. (utan FUSK eller TRAINERS om ni vill veta) Citera
LoadsOfHitman Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Det är helt ok, men det finns roligare spel..... Själv är jag ammo-sparare (jag gillar precision). inte första banan? hehe har klarat HELA spelet. (utan FUSK eller TRAINERS om ni vill veta) Tjenare PCgamer :) Jag behöver ha hjälp med Andra banan på hitman contracts d.v.s hos "köttkungen" fattar inte hur man ska få silent assasin på den banan :( :unsure: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.