Spawn Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 min gubbe är i lvl 20 men dom kommer ändå ta betalt i månaden sen så jag leger ner :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) jag e i level 35 iaf :) Scouting soldiers e ju lätta . 368k xp :/ fick inte ens 1 level :/ jag ska kanske fortsätta när dom tar betalt. lyckades hitta en bättre båge :D Redigerat 15 Juni 2004 av zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 tror jag ska fortsätta, beror på hur mycket det kommer kosta! :bah: e iaf lvl 31 nu då... har Full plate Boots Gauntlets , Pads och Pauldron men den kan jag inte ha på mig än, om 2 lvls kan jag det :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ok jag har goblin och ska nog forsätta ha det (det ger ju mycke dex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ja men, asså om det står t.ex. DEX 141 (+16) tror det står så för mig vad e +16 till för då ? har aldrig fattat det.. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 det menas att du har saker som get tex e st 5 health bonus så står det 83 (+15) om du mena det :) jag blir bara disconnectad idag kanske funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 aya.... ska lira lite nu... snart lvl 32 det går ju så J*vla segt med lvls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jo om man ska få bra xp går det ju åt typ 10 water of favors (haunga skadar rätt mycke ) :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jo om man ska få bra xp går det ju åt typ 10 water of favors (haunga skadar rätt mycke ) :cry: Ehmm. vad ska man döda på lvl 1 ? Är det sånadär stora maskar ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 usch nej :) små maskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 usch nej :) små maskar! Jobbiga stora maskar :D alla attackerar samma mask ju ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 börja med Worm på lvl 1 sedan när du e lvl 2-3 drar du till snatchers! som e dom "stora" maskarna, e du Rogue, Warrior, Magician eller Priest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.