derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Det står " Download will start in 10 seconds" Men den kommer aldrig upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Vänta i ungefär en halv minut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Nu står det 421 too many players online igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 tryck på där det står "Download will start in 10 seconds! Otherwise, click here." länk: till Den svenska ner laddnings servern...(står på engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa Zoro Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 :blink: Hej när man laddar ner från stockholms servern så är det bara beta versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 asså måste man ha winzip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 :blink: Hej när man laddar ner från stockholms servern så är det bara beta versionen det finns ingen annan verision av det :blink: och klart att man måste ha winzip, annars så kan man inte ladda ner någon sak(typ) men i xp finns det deras egna verision av winzip. har kört det i 1 vecka nu, ni som diggar rollspel och sådana grejer, testa det, helt fuländat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Nu funkar det , vad heter du ? jag har bara 65% kvar nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 de e inge virus lr nåt p åde va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Nej då... Jag är ehm.. vad heter den rasen :P Människa säger jag då... Vilken är ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Uhm på sthlm sidan måste man ju ladda ner en beta version men när man laddat ner den kan man gå in på dina nerladdningslänkar eller? e de samma länkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Nej då... Jag är ehm.. vad heter den rasen :P Människa säger jag då... Vilken är ni? El Morad :) men när jag spelat i typ 10 min så stängs datan av :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.