Dream Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Alltså är det gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 JA! det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) hehe tar ungefär 24 min för mig att ladda ner, jag kollade hur lång tid det skulle ta men jag avsluta den, jag håller på att ladda från Dc++ så snart ´ska jag ladda hem det oxå! hehe 2 timmar för er och 24 min för mig :lol: (jag har 2mbit) Edit: har laddat hem det nu! tog 20 min! men jag kan inte regga mig! det står att sidan e disablead eller nåt sånt! Redigerat 20 Maj 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) ladda hem på morronen. inte så många då :) Redigerat 24 Maj 2004 av norrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag ladda hem nu på kvällen =P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 asså efter typ 2 min blir jag jämt disconected!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 vad gör man och hanlar spelet om :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 och hur blir man medlem :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) man väljer register och skriver i allt Redigerat 24 Maj 2004 av norrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) vilka spelar typ varje dag? min gubbe heter Puman, har nån spelat med mig? det var en svenne jag spela med häromdan men han försvann bara! :lol: Edit: Vilka e över lvl 15? jag e snart lvl 16 ^_^ Redigerat 27 Maj 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag e lvl 16 tror jag har sett dig puma min gubbe heter zelzuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 ok, med vilken gubbe? jag har en lvl 19 Magician nu! först hade jag en lvl 16 Warrior men den sög! det funkar inte att logga in nu på KNight online för mig! och om jag försöker gå in på www.e-games.com.my står det att min IP adress e typ "bannad" !! ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.