Rosenberg Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Jag vet inte om det är min bildskärm eller själva sidan. När jag är inloggad här så växlar utseendet från det vanliga till lite mer gulaktigt hela tiden. Det är knappt någon skillnad men ändå jobbigt. Det händer bara här på forum.fuska.se. Någon annan som också ser detta? Citera
Rosenberg Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Det är svårt att få en bild just när det inträffar. Föreställ dig det vanliga utseendet fast 5% gulare. Citera
Shadow of Darkness Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Det är svårt att få en bild just när det inträffar. Föreställ dig det vanliga utseendet fast 5% gulare. hmmmm.....Jag tror det kanske hände för det blev ett fel just då eller nått sånt. Men det kan vara att din dator skärm eler grafik inte är bra om du har en gammal alltså Citera
Rosenberg Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Jag har en ny skärm. Det är också konstigt att det bara händer på denna sidan. Citera
Shadow of Darkness Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Jag har en ny skärm. Det är också konstigt att det bara händer på denna sidan. Kanske Virus ?eller har du kollat det om inte testa och se om din dator har det. Citera
Gäst Soffan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Det är nog inte sidan... Det är din dator då för mig är det inge gul färg! Citera
Rosenberg Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Jag märkte nu att det händer på andra sidor så det är nog min bildskärm det är fel på. Tack ändå! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.