Gäst Spirtual Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Det är säkert Britney Spears som sjunger dina sonic-låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Hahahahahahahaha! Nej <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Den sk*ten suger......... <_< Så j*vla kasst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Den sk*ten suger......... <_< Så j*vla kasst.... Det tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 eh, de har masker... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 öch att dom har masker dom e bra ändå har tyvärr ingen skiva men min kompis älskar dom så aj får typ höra dom hela tin men dom e bra fast ja föredrar Rammstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Men varför ska man dölja fejjat? Jag har ju sett dom utan masker o dom e skit fula, men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 För att ingen ska känna igen dom... För att dom e föredetta knarkare... O dom får mer bublik... Som Man o War, Dom e dom ända som har skrivit på sina skiv-kontrakt me sina egna blod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.