Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Tjena! Har ni sett Final Fantasy? Den är gjort i 3-D så ni allihopa vet! Och den är skön!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Ganska bra.. Men nästa film ska tydligen bli med svärd och magi! mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 (redigerat) jag har sätt två i anime form och det är väll inte den ni pratar om eller Redigerat 5 Maj 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 tycker den är skit dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Den nya ska handla om VII tror jag och huvudpersonen är den coolaste av dom coolaste: Cloud Strife :D Han är huvudpersonen och jag kommer definitivt köpa denna film eller iallafall se den på bio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Ska inte Aki vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Den nya ska handla om VII tror jag och huvudpersonen är den coolaste av dom coolaste: Cloud Strife :D Han är huvudpersonen och jag kommer definitivt köpa denna film eller iallafall se den på bio! Personligen tycker jag ff 7 är det bästa spelet och Cloud den coolaste personen... Så längtar efter den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Fick nu veta vad filmen heter och den heter: Final Fantasy VII: Advent Children Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 vad handlar den om? och vad jag mins så fick den dålig kretike eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (redigerat) EDIT: Nu har jag hittat deras sida om filmen: http://www.square-enix.co.jp/dvd/ff7ac/ Det är nog en otrolig film. Iallafall dom som gillar FF! Redigerat 6 Maj 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 den e bra om det e den ja tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 är den animerad?? :o jag måste se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.