Hoppa till innehåll

Pokemon Silver problem!


Vincent Crabe
 Dela

Rekommendera inlägg

man kan fånga drak pokemon i drak grottan eller byta med nån..... man ska först gå in i åttonde gymmet och möta hon ledaren där sen så kan hon inte ge dig gym nålen så du måste hitta nåt som hon ber om inne i drak grottan du måste besegra hon först innan du kan gå in i drak grottan och leta efter en pokeboll sen när du har hittat den så kommer hon och du ger den till henne så ger hon dig gym nålen..................

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste besegra Blackthorn City's gymledare innan hon ger en nålen... jag fick Save flera gng, hon var nästan omöjlig (innan jag tänkte på att jag kunde klona min Feralgator..) det är ganska enkelt att få en drakpokémon..

 

1. I sjön Lake of Rage kan du fånga en Shiny Gyarados. Tänk dig, du får en Shiny Gyarados på köpet!

2. Fånga en Magikarp (den starkaste du kan hitta), sätt in den på dagis tills får Tackle eller träna den själv tills den utvecklas (lv. 20)

3. Fånga en Gyarados i Lake of Rage. Jag vet inte hur ofta man stöter på dem... själv stötte jag på en tjej-Gyarados där på lv. 19 (för att testa Shiny Magikarp tricket men funkade inte) men också en stark kill-Gyarados på lv.30... tror jag iaf. Om du besegrat Shiny Gyarados är det synd...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska först klara team rocket i goldenrod city,sen kan du gå in i gymmet och klara det.  sen kan du gå in i drak grottan och få risingbadge.

 

man kan göra så men sen ska du fånga shiny garados (eller hur det stavas) men man ska fånga den före innan man går in i 8 gymmet så klarar man claire lättare! :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...