Vet_inget Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Jag lånade ett brännt cs av en kommpis, och då kunde man spela LAN ensam mot boots, men han flyttade och nu vill jag veta vart man kan ladda ner såna boots! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 på vilken version ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (redigerat) Jag lånade ett brännt cs av en kommpis, och då kunde man spela LAN ensam mot boots, men han flyttade och nu vill jag veta vart man kan ladda ner såna boots! :unsure:Men om du brännt det kan ni ju itne spela samtidigt..det e ju samma Cd-Key.. Redigerat 7 Maj 2004 av Ruffy^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 om det är brännt blir det Problem ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 dunno...sök på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.