Gäst Tobbis Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag undrar hur ma man få en husalf på hogwarts. ni som inte kan behöver inte svara! :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Hitta HHK (Husalfernas Hemliga Klubb). Men ingen avslöjar den heller. Den är olika hela tiden... den är inte på Mina Djur och inte på din presentation iaf... JAG fick min husalf när jag högerklickade på "Logga Ut" (det var förr nu har de en meny...)! Men den förändras hela tiden, så.. ingen vet säkert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag är medlem i den! Jag blev det när en sa en hemsida som gick in till doms klubb! Om nån har hittat klubben för inte så länge sen kan ni väl skriva upp den hemsidan här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 www.hogwarts.nu/husalf99.php eller nåt var det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag är medlem där! Det är inget särskillt att ha en hus alf :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 www.hogwarts.nu/husalf99.php eller nåt var det.. men den adressen funkar inte ju :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 www.hogwarts.nu/husalf99.php eller nåt var det.. men den adressen funkar inte ju :cry: jag tror att man ska logga in på hogwarts och SEN andvända addressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 det funkar inte!!! :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 det står bara "sidan kan inte visas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Opps, 2 inlägg på rak.. Jedi knight, det spelar ingen roll, förresten var den adressen så för nåra månader sen, den e förmodligen annorlunda nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Ja,men den sidan är inte bra,inte fått tilstånd att skapas av det är mer en f*n-sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 vad är addressen nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.