sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 måste man ite ha HL? man behöver inte alls half-lifeman behöver bara en cd key och laddar ner steam fast det är lättast att köpa hl i stället för att leta cd keys på nätet själv kan jag en sida som det finns typ 10 cd keys och alla funkar Citera
Bubblar Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 (sanji @ 03/06-2004 21:17:44) måste man ite ha HL? man behöver inte alls half-life man behöver bara en cd key och laddar ner steam fast det är lättast att köpa hl i stället för att leta cd keys på nätet själv kan jag en sida som det finns typ 10 cd keys och alla funkar mjo tror jag med.. Citera
Offline Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 mm. jag har letat efter v 1.5 ett tag nu.. Citera
seppo Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 gå in på www.filefront.net och sök på steam och ladda hem den sen har du det :rolleyes: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.