Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Åker ni skateboard? Det gör jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag har en men jag åker inte korkat va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Oki!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Suger på det .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Har haft en men den blev snodd... Ska önska mig en ny på födelsedagen, inte så långt kvar... (3 månader) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 det är kul att åka om man har en riktigt bra bräda.....just nu har jag en sån där liten bara..........och en vanlig fast utan hjul=)(orkar inte köpa hjul=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag gillar mer roller blets en skatebord :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag åker inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 åker inte här heller men verkar kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 (redigerat) Det är kul...! Sen är väl det här en §1.13-tråd? Redigerat 7 Maj 2004 av Bumble Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag gillar mer roller blets en skatebord :) samma här jag har en men den är för stor också suger jag på det och jag åker hellre roller blades! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag åker hällre spark cykel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg