Hoppa till innehåll

Finaste Avatarer


Kanji

Rekommendera inlägg

(Orzen @ 03/11-2004 11:49:20)
Kanske för att inte Orson har visat nån på senaste tiden  :visslar:

 

Visar nån snart

 

Ärligt, du är bra på PS men du är fortfarande lååångt ifrån elit. Ingen på det här forumet är grym på PS. Så, sluta skryt och hjälp dom som inte är lika bra.

 

 

Jag tycker dom senaste sidorna har hållt väldigt låg klass... :visslar:

 

 

OMG, hjälp till dom att bli bättre eller gör några "högklassiga"-bilder själv. Stå inte där och snacka.

Förut sa du ju att de va du o några andra som va eliter...

 

Hur f*n ska du hare?

 

& då tog du inte me Orson.... Han é bättren dej <_<

Ja, men då var det lägre klass på bilderna. Nu har dom flesta på forumet som gör avatarer eller banners ungefär samma klass som vi hade (möjligen med ett undantag för Chain, han ägde) , förutom Orson och några andra som faktiskt är jävligt bra. Jag vill inte tjaffsa om det här, jag störde mig bara lite.

 

Orzen: jag skrev dom som var s.k "eliter" när jag var riktigt aktiv. Och då var inte ens Orson eller du reggade på det här forumet.

 

Förlåt om jag är lite mongolid ibland..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Asså,många tycker att jag är bäst på forumet och sånt,men det är jag inte,jag vet att apoca iaf e bättre än mig,men om man e med i mitt gruppforum som många är,så har man fått sätt mina allra bästa bilder,så det är därför som vissa kanske tycker det är konstigt

 

Många tycker jag är bättre än dig,men JAG KAN INTE SÄGA DET EFTERSOM JAG INTE SÄTT DIG GÖRA SÅ MÅNGA

 

Men alla får tycka som dom vill,och jag skojjade ju bara ,det var därför jag gjorde vissel smilisen :visslar:

Redigerat av Orson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...