Linnea Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 När man klarat elit 4an är det inte kul längre för man kan inte göra nåt! Värsta trist att man e fast i Hoenn... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Eller snarare det finns inget att göra förutom att fånga pokemon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Skriv inte 2 brev i rad för då bryter du mot reglerna! Ett tips är att du startar om spelet och börjar om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Eller snarare det finns inget att göra förutom att fånga pokemon... Dwt finns många fler saker att göra än i andra spel! Fånga Regis, klara New Mauville, klara Trick Master och klara alla contests, t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 vad ska man klara i new muville??? jag har bara vatt där och stängt av generatorn.....!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Oj, jag visste inte att de var mot reglerna...Ja men det är ju inget kul att bara starta om hela tiden. Jag har typ gjort allt...Jag ska fånga alla pokemon och 3 regis bara...Om jag någonsin lyckas fånga den där dumma Relicanth! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Relicanth är lätt att fånga tycker jag! Jag har runt 135 pkmn men spelar inte spelet längre... :new_popcornsmiley: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 kan nån besavara min fråga....!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag trodde också att man bara skulle stänga av generatorn...Och få thunderstone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Joe cool: Det är lätt att fånga Relicanth, om man lyckas möta den. Den är ju så j***a svår att hitta. SapphireGuy och Linnea: Det är bara det man ska göra i New Mauville, vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Ratcte eller vad den hette vilken pokemon är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 ja sen kan man ju klara battle tower också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg