bobban_rocks Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hur klarar man spöket som går med en ljus stake i koridoren. Jag tror det är den fjärde.!!! :?: :?: du måste ha elemetet eld du tuttar eld på honom och han springer in i en städskrubb och släcker elden åp sin svansdå suger du honom med damsugarenhehe ha d gött Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har klarat det och det är ganska bra fast det är svårt att klara hidden mansion, just klarat bäbisenHur klarar man bäbisen på hidden mansion, hans bollar försvinner ju hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Klara bäbisen på vanliga spara och gå in på hidden klart =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Lugis mansion e det sämsta spelet jag har nånsin spelat! (och jag har spelat Byggare Bob-spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag tycker Luigis mansion är ballt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Har ej spelat men jag tror att den är ganska bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Spelet är Alldeles för KORT Men ganska Kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunder_luigi Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Spelet är bra men för enkelt.. har varvat hidden 11 gånger med rank A!!!!!! JAG ÄGER PÅ DETTA SPEL!!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunder_luigi Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Är det någon som har nåt roligt fusk te detta spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Är spelet roligt, värkar litte kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mixan Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 spå damens rum är brever dörren till källaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 är spelet bra (kanske ska köpa det) spelet är ganska bra fast min bror tycker att det är booooooooooooooooring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg