Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har klarat hela spelet du vet hur man klarar han va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Japp det vet ja men han e svår =) Jag är där nu. Finns det tips till han? Kan du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Först dödar man alla hans skapelser dom sista kan vara lite jobbiga men man måste stå nära för att de inte ska fly när man lyser på de. Sen visar han sitt hjärta hela tiden så det är bara som vanligt sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 vart kan man köpa luigis mansion jag har detme vil köpa ett nytt för mitt e typ överdrivet repigt kan någon svara på min fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Har du spelat luigi´s hidden mansion? Nästan överallt kan man köpa det de beror ju på va man bor! Jag tror jag köpte det på leklust jag! Hur får man liv så man kan klara bäbisen på Luigi´s hidden Mansion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 va vad e det för spel asso luigis hidden mansion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 va vad e det för spel asso luigis hidden mansion Ibörjan när man börjar spelet så står det The Mansion och The hidden mansion efter man varvat det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jaha men det e ju koolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
luigi_rockar Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 spelet är skit BRA!!!! men för enkelt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 spelet är skit BRA!!!! men för enkelt!!!! Varvat hidden? Det är ju mycket svårare det kan finnas spöken smtidigt man fongar ett tavel spöke! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har klarat det och det är ganska bra fast det är svårt att klara hidden mansion, just klarat bäbisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 om ja ska vara ärlig så tycker ja inte att spelet e så kul längre.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg