Gäst Donald Duck Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 admin om du har stängt så att man kan skicka in fusk i sidan kan du väl göra ett forum som förut som man kunde skicka in fusk Citera
Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 admin om du har stängt så att man kan skicka in fusk i sidan kan du väl göra ett forum som förut som man kunde skicka in fusk ursäkta...jag fattar inte... Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 asså om han har gjort så man inte kan skicka in fusk till sidan så kan han väl göra ett forum som man kan skicka in fusk så var det förut Citera
Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 asså om han har gjort så man inte kan skicka in fusk till sidan så kan han väl göra ett forum som man kan skicka in fusk så var det förut bra idé! :lol: men jag tror att admin stängde av den sidan för att det var många som skrev in fel fusk! :angry: Citera
Shadow of Darkness Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 (Silver Star @ 09/05-2004 08:36:07) asså om han har gjort så man inte kan skicka in fusk till sidan så kan han väl göra ett forum som man kan skicka in fusk så var det förut bra idé! :lol: men jag tror att admin stängde av den sidan för att det var många som skrev in fel fusk! :angry: Nej men det var väll att många skrev in samma fusk Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.