Hunted Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 vart hittar man veemon i kiking forest man måste hitta honom för att kunna sparka träden snälla hjälp mig med det problemet :rolleyes:
Digiboy Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 När du har kommit in i skogen så fins han vid träden nästan brevid dig....
Hunted Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) nu har jag klarat det och jag är i andra kartbiten vad ska man göra för att få möta bossen där i jungeln? :( Redigerat 9 Maj 2004 av filkar664
DigiIce Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 nu har jag klarat det och jag är i andra kartbiten vad ska man göra för att få möta bossen där i jungeln? :( lite jobbigt men jag har det inte min kompis Digiboy har det
Piximon Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 om du menar en gubbe som sitter på en häst så ska du gå till ett ställe där du kan spara och du ska prata med en Gatomon, sen ska du till ett hus utanför där det är en Digimon som är gömd han hoppar ner och du ska leta efter hans mask. ;)
Potter_diggaren Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) när du har pratat med honom så ska du till azuka city gå inte in genom grindarna utan prata med en färgglad gubbe utanför...det är sepikmon med sin mask och säger att du inte behöver leta efter den...tro honom inte...det är en bedragare! gå istället in och gå till underground path och gå ut där man kommer till eldorado och det...men gå rakt fram istället...där står etemon och säger att sepikmon sprang mot divermons lake...gå dit och gå nästan dit där man kommer till wind prarie...där det finns en massa träd du vet...där står en man och pratar om att han såg etemon med en sköld...gå tillbaka till azuka och prata med etemon så blir han nervös och flyr mot azuka sewers...i undergroud path...prata med honom igen så ger han dig sepik mask...sen går du tillbaka till sepikmon så ger han dig en stinkört...prata med zanbamon så flyr han...klart! och förresten...piximon sa fel...sepicmon hoppar inte alls ner...han sittar bara kvar där han är tills du kommer med hans mask... Redigerat 17 Maj 2005 av mj070
Rekommendera inlägg