!prue!u_safe Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Min kompis tycker att det är jätte bra spel och tycker att jag borde skaffa det... vad tycker ni.. borde jag det?? Är det bra? det har inte fått så bra betyg faktiskt :( så jag vet inte om jag ska köpa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag tänkte först köpa det.Men jag lånade det först av en kompis.Jag spelade det och klarade ett pat banor.Jag tycker inte det var dåligt men jag tänker däreomt inte köpa det!men fråga din kompis ifall du får låna det.sen kan du ju se vad du tycker om det.ifall du ska köpa det eller ej.jaja det e vad jag tycker att du ska göra.Gör va du vill!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 mm tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Jag tycker att det suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Det fick ju bara 6 av 10 i superplay och det är ju enligt dem väl godkänt. Fast jag har aldrig kört det så jag kan inte säga något :new_smileyb: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 jag har det men jag tycker inte de e så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 spara pengarna och köp något mycke roligare spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg