ouagadougo Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Nån som kan nån bra fusksida till med Gameshark-fusk till pokemon Ruby/Sapphire? Jag kunde en bra förut som jag hade sparad på datorn, men den försvann när datorn kraschade. Och svara bra om ni kan nån bra fusksida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Fins inget där här är lite: http://pokewizards.poke-amph.com/ Klicka bara på game shark längre ner! http://www.supercheats.com/gameboyadvance/...onrubycodes.htm Finns koder längre ner! http://vgstrategies.about.com/library/gs/b...ubysapphire.htm Hoppas dom blir bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag har kollat nu och här är vad jag tyckte om dom: gameshark.com: hade inga koder pokewizards.poke-amph.com: Bar sida, men hade inga Game shark koder till Ruby/Sapphire Dom andra 2: Bar sidor med bra koder, fast inte så bra som den sida jag hade förut, den hade typ alla Game sharkkoder som fanns till Ruby/Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 www.codejunkies.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 www.gamefaqs.com Klicka på Pokemon Ruby Version(det är nog för Sapphire också), och klicka sen på Game Shark Codes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 www.codejunkies.com Denhär sidan hade skitbra GameShark fusk..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 codejunkies: bra koder, men dom är ju så j***a långa!! gamefags: inga koder alls och ingen bra sida för Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 codejunkies: bra koder, men dom är ju så j***a långa!! gamefags: inga koder alls och ingen bra sida för Ruby. Det finns visst koder och sidan är jättebra. Den här sidan är det. Längst ner finns det, under "Patch Code Lists" är det en länk som det står "Game Shark Codes". Klicka där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Jaha, jag missade det. Då var det ju bra koder. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 vet någon var man får tag på gameshark till nintendo 64 här i sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 kör inte med gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 codejunkies: bra koder, men dom är ju så j***a långa!! gamefags: inga koder alls och ingen bra sida för Ruby. Det finns visst koder och sidan är jättebra. Den här sidan är det. Längst ner finns det, under "Patch Code Lists" är det en länk som det står "Game Shark Codes". Klicka där. Tack!!!!!!!!!!!!!!!!! Viljat ha dom coderna förut =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg