Nicholas_e_Cool Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Ser nån de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vad är det för nåt? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag tittar på den den e rätt så bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 jag ser på det jag tycker det är synd om han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 kan någon svara på min fråga??? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 ett ungdoms program på 5an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 ett ungdoms program på 5an ok!vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Kortfattat så:En ungdoms advokat som adopterar en 17årig krimenäl kille.Advokatens fru e en känd skådespelare så dom bor ganska rikt å de e killen inte van vid... Typ nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Kortfattat så:En ungdoms advokat som adopterar en 17årig krimenäl kille.Advokatens fru e en känd skådespelare så dom bor ganska rikt å de e killen inte van vid... Typ nåt sånt konstigt... :wacko: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 nej bra titta på det de e på torsdagar kl:20.00 på 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 nej bra titta på det de e på torsdagar kl:20.00 på 5:an ok!ska se på det om jag inte glömmer det! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 ska titta ifall det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.