Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

omg han undra om vart pokemon ligan var inte var pewter city var. om du går te viridian city där det sista gymet ligger så gå åt vänster sen möter man gary tror jag efter det fortsätt sen kommer du till en byggnad in i den sen ska du gå en liten väg och nåra poliser kontrorlerar att du har all nålar sen ska du gå genom victory road. det är en gråtta (ett tips: köp många max repels) hur som helst så kan du hitta moltres där åxå . LYCKA TILL såklart pom du redan inte har gjort den ^^ ses

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

jag brukar alltid fånga monkey eller vad han nu än heter för att klara brocks gym.... Sen så tränar man upp honom lite grann tills han får en attack som jag inte kommer ihåg vad den heter.... Den var iaf skitbra mot hans pokémon...

Gäst Tutankoopa
Skrivet

jag brukar alltid fånga monkey eller vad han nu än heter för att klara brocks gym.... Sen så tränar man upp honom lite grann tills han får en attack som jag inte kommer ihåg vad den heter.... Den var iaf skitbra mot hans pokémon...

Man kan inte fånga Mankey i början av spelet
Gäst Tutankoopa
Skrivet

hur gåre med pokemon ligan haru klarat den ään och mankey suger man ska ha blastoise

Jag har klarat det jag tyckte Brock var svårare Än alla tillsammans i hela Elit Four
Skrivet
(Mario_master @ 19/05-2004 18:17:45)

Man kan inte fånga Mankey i början av spelet

Vilket pokémon menar du då? På gul går det iaf....
  • Skapa ny...