GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 öh jag skiter i alla filmer men äre ingen som vet nå annat? orka fånga alla 251 och hur ska man det celebi är ju åxå en pokemon eller? och man kan inte fånga den om man inte har alla pokemon hur f*n gör man dååååååå!??!?!?! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 äh Pokemon Heroes (eller guardian of the watertemple latias o latios) är inte så bra, d vanliga team rocket håller på att fjanta sig me att försöka fånga pikachu bla bla bla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 japp det e sant man får den av kurt i azela toawn. med den har jag hört att man kan hitta en vil magumarsi i celadon om du klarar pokemon ligan 5 gånger vet nån om det e sant jag vill ha magumarsi Lögn. "Magumarsi" finns inte. Och G/S-bollen kan man bara få i den japanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 fungerar bara i crystal.när du fåt eon-mail på mysteri gift så går du till golderod citys pokemon center och nån av tjejerna där prata med nån av dem så får du GS BOLLEN så går du till Kurt lämna den där en heldag ta tillbaka den sen gå till skogen och till den där konstiga saken prata med den så kommer en celebi farande ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 När man lämnar en Eon Mail till henne så får man inte G/S-bollen (kommer inte ihåg vilket). Om du menar den japanska versionen så är det heller inte sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 man kan få celebi med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 In the Japanese version, yes.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
julle Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 :cool: jag har den :( tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag tror man skulle ha wht apricorn o gå till kurt så skulle han ge en en gs boll om en dag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ja tror man får den av kurt om man har wht apricorn så får man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Det går vekligen inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Av white appricorn får man bara en fast ball <_< Redigerat 3 Juli 2004 av Porygon2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg