Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 vad betyder edit?jag brukar se det ibland... :unsure: Citera
Shadow of Darkness Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 Edit=Ändra du kan ändra dina innlägg då om du råkar skriva fel eller så. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 Edit=Ändra du kan ändra dina innlägg då om du råkar skriva fel eller så. det vet jag men när jag har ändrat mitt inlägg då står inte det utan bara att "det inlägget har Silver Star ändrat..." Citera
Shadow of Darkness Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) (Silver Star @ 09/05-2004 09:38:17) Edit=Ändra du kan ändra dina innlägg då om du råkar skriva fel eller så. det vet jag men när jag har ändrat mitt inlägg då står inte det utan bara att "det inlägget har Silver Star ändrat..." Ser du det står det på min men det är för att alla ska vara medvetna om att du har ändrat. Redigerat 9 Maj 2004 av b Citera
Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 (b @ 09/05-2004 09:46:08) (Silver Star @ 09/05-2004 09:38:17) Edit=Ändra du kan ändra dina innlägg då om du råkar skriva fel eller så. det vet jag men när jag har ändrat mitt inlägg då står inte det utan bara att "det inlägget har Silver Star ändrat..." Ser du det står det på min men det är för att alla ska vara medvetna om att du har ändrat. ja, men varför står det ibland edit?? :blink: Citera
KazeN Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 man kanske har stavat fel.. då brukar man inte skriva edit men om man typ gjort en liten guide t.ex. så kanske man har glömt lite i slutet av guiden då kanske man lägger till EDIT: så fortsätter man såhär. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.