Gäst Golden Star Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (b @ 09/05-2004 22:00:07) Jag med Hallå !!! Skriv lite mer va ?! Skriv typ vilka tider också så att det inte blir så himla onödigt :( Men eftersom skoldagarna blir så långa (enligt mig) så har jag inte tid nog att skriva men i alla fall Dom som bara blir medlem och struntar sedan i sidan kallar jag för "En gångs Användare" hur mycket man kan skriva in beror väl på hur mycket tid man har över efter skolan och läxor...om man inte har sån extra arbeten elller måste skriva en arbete! men jag har tyska prov på torsdag så jag åste öva inför det så jag kanske inte kan skriva in så mycke imorgon och i övermorgon, bara efter det! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Dom glömmer nog mest bort sidan tror jag! Brukar ibland också göra det men det är nog som ni andra säger. Dom har läxor och har annat att göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (Silver Star @ 10/05-2004 20:35:28) (b @ 09/05-2004 22:00:07) Jag med Hallå !!! Skriv lite mer va ?! Skriv typ vilka tider också så att det inte blir så himla onödigt :( Men eftersom skoldagarna blir så långa (enligt mig) så har jag inte tid nog att skriva men i alla fall Dom som bara blir medlem och struntar sedan i sidan kallar jag för "En gångs Användare" hur mycket man kan skriva in beror väl på hur mycket tid man har över efter skolan och läxor... om man inte har sån extra arbeten elller måste skriva en arbete! men jag har tyska prov på torsdag så jag åste öva inför det så jag kanske inte kan skriva in så mycke imorgon och i övermorgon, bara efter det! :( Men skulle du skriva Jag med ? Om man nu ska skriva nått ska man inte skriva bara 2 ord lite mer ska man väll ändå skriva ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (b @ 10/05-2004 21:06:39) (Silver Star @ 10/05-2004 20:35:28) (b @ 09/05-2004 22:00:07) Jag med Hallå !!! Skriv lite mer va ?! Skriv typ vilka tider också så att det inte blir så himla onödigt :( Men eftersom skoldagarna blir så långa (enligt mig) så har jag inte tid nog att skriva men i alla fall Dom som bara blir medlem och struntar sedan i sidan kallar jag för "En gångs Användare" hur mycket man kan skriva in beror väl på hur mycket tid man har över efter skolan och läxor... om man inte har sån extra arbeten elller måste skriva en arbete! men jag har tyska prov på torsdag så jag åste öva inför det så jag kanske inte kan skriva in så mycke imorgon och i övermorgon, bara efter det! :( Men skulle du skriva Jag med ? Om man nu ska skriva nått ska man inte skriva bara 2 ord lite mer ska man väll ändå skriva ? jag menade dem som är mycke på fuska och skriver mycke(inklusive mig)... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Några i min klass vart medlemmar men sen skiter dom i sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Det borde man igentligen inte göra, sidan äger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Det borde man igentligen inte göra, sidan äger ju! håller med! :rolleyes: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Det borde man igentligen inte göra, sidan äger ju! Jag ska säga åt dom att göra några inlägg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (orson @ 11/05-2004 18:32:28) Det borde man igentligen inte göra, sidan äger ju! Jag ska säga åt dom att göra några inlägg :D hur ska du göra det??? :blink: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Inte en enda Klasskamrat håller till vid internet som jag! Alltså sitta vid fuska.se och skriva i forumen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Inte en enda Klasskamrat håller till vid internet som jag! Alltså sitta vid fuska.se och skriva i forumen! hur många klasskamrater har du som är medlemmar här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Silver Star @ 11/05-2004 19:01:43) Inte en enda Klasskamrat håller till vid internet som jag! Alltså sitta vid fuska.se och skriva i forumen! hur många klasskamrater har du som är medlemmar här? Jag har inga själv vill jag träffa några polare från fuska.se men det går ju inte...Skulle vara coolt med nån fuska.se träff eller nått sånt under sommarlovet . Själv har jag varit beroende av Fuska.se satt framför datorn minst 6 timmar på helgerna förr sen tog jag 5 minuters paus sen gick jag in igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg