Gäst Donald Duck Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Brukar ni fira i er skola när den fyller år vår skola fyllde 10 år igår så det blev fest det blir så varje år o man kan köpa i loppis jag köpte 16 kalleanka tidningar dem kostar 3 kr styck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ska inte denna tråd liga i allmäntforumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Nej,den ska vara i Skola. det har inte vi,vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Inte vi heller. Fasst det hade varit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vi hade bara det i 1,2 och 3... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Vi ska ha det den 12 juni, vår skola fyller 25 eller 30 år tror jag. Vår klass ska ha idrottsdag och så ska vi äta tårta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Det är ju rätt smart att ha det. Jag kanske skall rekomendera det för rektorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) Nej,den ska vara i Skola. det har inte vi,vad jag vet. ops jag råkade skriva fel...jag menade skola forumet men jag var för trött för att tänka. ;) Redigerat 9 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 inte haft det.. men köpte kalle tidningar för 3 kr på nån auktion nån gng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 va va frågan ja orka inte läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Vi har inte haft något sånt men vår skola är ganska gammal tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 inte vi heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.