Doglovers Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 (redigerat) Jag har fått ett mynt av misstag (förväxlades med en 50öring) som heter Koiieek, vilket land kommer det ifrån, det vore ganska kul att veta. :D Redigerat 10 Maj 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag har fått ett mynt av misstag (förväxlades med en 50öring) som heter Koiieek, vilket land kommer det ifrån, det vore ganska kul att veta. :D http://wiki.answers.com/Q/Koiieek_is_the_c...f_which_country Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag har fått ett mynt av misstag (förväxlades med en 50öring) som heter Koiieek, vilket land kommer det ifrån, det vore ganska kul att veta. :DRysslands/Sovjets centralbank antagligen, om du vill veta vilken gruva som metallen i myntet har kommit ifrån för du nog höra med någon forskare på området om du kan få tag i en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.