5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Usch vad jag längtas till spelet kommer ut, undrar om jag kommer ha råd med att köpa spelet dock :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 (redigerat) ska köpa: LBP 700: jag vill ha LBP men har inte PLS Redigerat 10 September 2010 av joakim10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 LBP2 har ju blivit försenat till tidigt 2011 :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 LBP2 har ju blivit försenat till tidigt 2011 :/.Skitbra, då kan jag återgå till att gråta.... =(Hoppas ju på att dom inte försenar det gång på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Ska köpa. :D ... när kommer den ut i butik. :angry: skulle vilja spela den och så blir den försenad igen best jag slösar lite mer tårar. :( :cry: Är någon beta testare till spelet någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Ska köpa. :D ... när kommer den ut i butik. :angry: skulle vilja spela den och så blir den försenad igen best jag slösar lite mer tårar. :( :cry: Är någon beta testare till spelet någon?Kommer ut den 19onde januari, om det blir som det är nu iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Ska köpa. :D ... när kommer den ut i butik. :angry: skulle vilja spela den och så blir den försenad igen best jag slösar lite mer tårar. :( :cry: Är någon beta testare till spelet någon?Kommer ut den 19onde januari, om det blir som det är nu iaf. Hö och jag som ville ha den i julklapp. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Skulle också vilja haft det, skulle ju egentligen komma 2010 men det blev försenat :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Bara så ni vet jag är en beta tester här. Fick min lilla beta väst och betan självklart. Sjukt nöjd med västen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Den 19onde januari kommer spelet. Ett demo finns ute nu ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Den 19onde januari kommer spelet. Ett demo finns ute nu ;DVA! JAG SER INGEN DEMO I PLAYSTATION STORE?! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Det finns iaf ett i USA-store, men det bör finnas ett i EU store också nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.