Rammus Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) Beee, tack för svar! ^^ Redigerat 26 Maj 2011 av ZnK Citera
Gäst pong218 Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 http://www.birthday.se/sok/ En riktigt bra sida om du skall hitta någon med bara några uppg. den finner alla som är över 16 i sverige har jag kommit fram till. Men om du registrerar kan du även se deras adress. Citera
Rammus Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) http://www.birthday.se/sok/ En riktigt bra sida om du skall hitta någon med bara några uppg. den finner alla som är över 16 i sverige har jag kommit fram till. Men om du registrerar kan du även se deras adress. Tack! Redigerat 26 Maj 2011 av ZnK Citera
SNUFFINATOR Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 3. Om de börjar hota dig eller något liknande så tror jag nog att det är bäst att polisanmäla! Citera
Rammus Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2010 Polisanmäl. Ja men alltså, Kommer polisen ta detta seriöst? Alltså vad går gränsen vid en bra polisanmälning? Citera
Ryssfemma Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 Polisen tar knappast nätmobbning/hot över nätet så seriöst, dem gör nog det om det är några som vill få tag på Henrik Pontén. Citera
KalphiteQ Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 Som privatperson kommer du knappast kunna få ut någonting av det. Den enda följden kommer förmodligen vara att grupperna tas bort av Facebook. Citera
Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) En lärare på min skola nätmobbades av elever, hon anmälde. Det fanns olika facebook grupper och en youtube film som kränkte/hotade henne och de som gjort grupperna och filmen blev avstängda från skolan. Filmen togs bort och grupperna likaså. Saftig böter fick de med. Det jag vill ha ut med det här är att din anmälan faktiskt kan gå igenom, varför inte pröva? Det är ju inte som att poliserna kommer börja skratta ihjäl sig när du vill anmäla. Du har inte direkt något att förlora på detta. Redigerat 11 Maj 2010 av EmoNerdChild Citera
Rammus Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) Ska testa.. Redigerat 26 Maj 2011 av ZnK Citera
Gäst pong218 Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 Sedan fråga nummer fem kan ju inte göras på laglig väg iaf inte om du ska hitta ip:n genom forum , går dock ganska bra genom msn, steam , skype har jag hört dock svårt då msn går genom servrar innan vilket andra klienter inte gör utan skickar datan direkt till personen på andra sidan. Citera
Rammus Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) Sedan fråga nummer fem kan ju inte göras på laglig väg iaf inte om du ska hitta ip:n genom forum , går dock ganska bra genom msn, steam , skype har jag hört dock svårt då msn går genom servrar innan vilket andra klienter inte gör utan skickar datan direkt till personen på andra sidan. Ok.. Redigerat 26 Maj 2011 av ZnK Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.