Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst pong218
Skrivet

http://www.birthday.se/sok/

En riktigt bra sida om du skall hitta någon med bara några uppg. den finner alla som är över 16 i sverige har jag kommit fram till. Men om du registrerar kan du även se deras adress.

Gäst EmoNerdChild
Skrivet (redigerat)

En lärare på min skola nätmobbades av elever, hon anmälde.

Det fanns olika facebook grupper och en youtube film som kränkte/hotade henne och de som gjort grupperna och filmen blev avstängda från skolan. Filmen togs bort och grupperna likaså. Saftig böter fick de med.

Det jag vill ha ut med det här är att din anmälan faktiskt kan gå igenom, varför inte pröva? Det är ju inte som att poliserna kommer börja skratta ihjäl sig när du vill anmäla.

Du har inte direkt något att förlora på detta.

Redigerat av EmoNerdChild
Gäst pong218
Skrivet

Sedan fråga nummer fem kan ju inte göras på laglig väg iaf inte om du ska hitta ip:n genom forum , går dock ganska bra genom msn, steam , skype har jag hört dock svårt då msn går genom servrar innan vilket andra klienter inte gör utan skickar datan direkt till personen på andra sidan.

Skrivet (redigerat)

Sedan fråga nummer fem kan ju inte göras på laglig väg iaf inte om du ska hitta ip:n genom forum , går dock ganska bra genom msn, steam , skype har jag hört dock svårt då msn går genom servrar innan vilket andra klienter inte gör utan skickar datan direkt till personen på andra sidan.

Ok..

Redigerat av ZnK

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...