Rammus Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) EDIT - Behöver inte stå här längre. Redigerat 26 Maj 2011 av ZnK Citera
JePPe9 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) Ok nu lägger jag upp dubbelpost, Men det har gått ett par dagar och jag har som sagt en fråga kvar.. Facebook-gruppen har inte försvunnit och anmälde den för en vecka sen, Försöker att anmäla igen men då står det att dom håller på att granska den, Någon som har en aning om vad jag ska göra? Tack om ni moderatorer acceptera detta. Tack i förhand! Till att börja med så ska du skälla ut http://AnsiktsBok.com Redigerat 14 Maj 2010 av JePPe9 Citera
MysticGohan Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) Ok nu lägger jag upp dubbelpost, Men det har gått ett par dagar och jag har som sagt en fråga kvar.. Facebook-gruppen har inte försvunnit och anmälde den för en vecka sen, Försöker att anmäla igen men då står det att dom håller på att granska den, Någon som har en aning om vad jag ska göra? Tack om ni moderatorer acceptera detta. Tack i förhand! Du kan ju alltid testa att vänta... Vad ska du med IP till btw? Redigerat 14 Maj 2010 av Prototype Citera
Diminished Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Skrivet 14 Maj 2010 Lagen säger att om du diskrimineras av en person, kan du polisanmäla detta. Om en person har fått med mer personer blir det väl en till åtalspunkt; typ medvållande till brott eller något liknande.... Så Polisanmäl helt enkelt. Citera
MysticGohan Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Skrivet 14 Maj 2010 Lagen säger att om du diskrimineras av en person, kan du polisanmäla detta. Om en person har fått med mer personer blir det väl en till åtalspunkt; typ medvållande till brott eller något liknande.... Så Polisanmäl helt enkelt. Chansen är dock att polisen kommer skita it... Citera
Rammus Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 15 Maj 2010 Lagen säger att om du diskrimineras av en person, kan du polisanmäla detta. Om en person har fått med mer personer blir det väl en till åtalspunkt; typ medvållande till brott eller något liknande.... Så Polisanmäl helt enkelt. Chansen är dock att polisen kommer skita it... Ja, Polisen tar ju inte sånt seriös, Men dom skiter ju inte i det heller, Vilken email har "Facebook" då? Vill ha deras IP för att se vart dom bor etc.. Citera
Gäst BillieJean Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Skrivet 15 Maj 2010 Vill ha deras IP för att se vart dom bor etc.. Ifall de har skickat emails till dig så vore detta till hjälp: http://www.ehow.com/how_4512493_address-ge...ls-message.html Citera
Rammus Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 15 Maj 2010 Vill ha deras IP för att se vart dom bor etc.. Ifall de har skickat emails till dig så vore detta till hjälp: http://www.ehow.com/how_4512493_address-ge...ls-message.html Ok, Tack! Citera
MysticGohan Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Skrivet 15 Maj 2010 Lagen säger att om du diskrimineras av en person, kan du polisanmäla detta. Om en person har fått med mer personer blir det väl en till åtalspunkt; typ medvållande till brott eller något liknande.... Så Polisanmäl helt enkelt. Chansen är dock att polisen kommer skita it... Ja, Polisen tar ju inte sånt seriös, Men dom skiter ju inte i det heller, Vilken email har "Facebook" då? Vill ha deras IP för att se vart dom bor etc.. Du kan inte se var dom bor genom att kolla deras IP, har du tur så ser du i vilken stad dom bor Citera
Gäst Swedishmoose Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Skrivet 16 Maj 2010 vet du va dom heter? I så Fall kan du väll gå in på eniro eller så och kolla. Tänkte eftersom du skrev att du tänkte adda dom på MSN. Citera
Rammus Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) EDIT - behövs inte. Redigerat 26 Maj 2011 av ZnK Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.